تشخیص دستگاه تصفیه آب اصلی با تقلبی

تشخیص دستگاه تصفیه آب اصلی از تقلبی

دستگاه تصفیه آب تقلبی در مورد تشخیص اصلی و یا تقلبی بودن دستگاه تصفیه آب باید پیش از خرید باید در مورد این موضوع تحقیق کنید و مواردی از قبیل تعداد مرحله های دستگاه، روشی که برای تصفیه در دستگاه انجام می شود.

خرید دستگاه از نمایندگی های مجاز به همراه گارانتی و اطمینان از سلامتی و کارکرد دستگاه تصفیه آب را باید بررسی نمود تا از دستگاه تصفیه آب خانگی تقلبی و یا اصلی مطمئن شوید.

تشخیص دستگاه تصفیه آب اصلی از تقلبی

در مورد تعداد مراحل دستگاه تصفیه آب تقلبی اطمینان حاصل کنید

در مورد مراحل دستگاه تصفیه آب تقلبی و یا اصلی اطمینان حاصل کنید.

تعداد مراحل دستگاه های تصفیه آب معمولاً از 5 مرحله آغاز می شود و تا 9 و 10 مرحله نیز دستگاه تصفیه آب طراحی شده و در بازار موجود می باشد.

در صورتی که دستگاه تصفیه آب 3 یا 4 مرحله ای به شما برای خرید توصیه شد، به هیچ عنوان اقدام به خرید نکنید زیرا این دستگاه تصفیه آب فیک بوده و پس از مدتی دچار مشکلات فراوانی می شوند.

شما برای انجام یک خرید مناسب، اصولی و اصلی باید دستگاه تصفیه آب را از نمایندگی های مجاز خریداری کنید.

دستگاه تصفیه آب تقلبی

در مورد روش تصفیه دستگاه تصفیه آب تقلبی یا اصلی اطلاعات کافی را کسب کنید

دقت کنید که دستگاه های تصفیه اصلی از فیلتر تصفیه RO بهره می برد و کار این فیلتر در مرحله چهارم صورت می گیرد.

کاری که این مرحله انجام می دهد به نام اسمز معکوس نیز شناخته می شود و در این مرحله آب از یک لایه غشا با شدت بسیار زیادی میگذرد تا نمک موجود در آن گرفته شود.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

در این مرحله ممکن است آب طعم تلخی به خود بگیرد که در مراحل بالاتر مانند مرحله نهم و دهم بازسازی و طعم تلخ آن گرفته می شود.

حتماً در خرید دستگاه تصفیه آب تقلبی و یا اصلی دقت شود که مراحل دستگاه تصفیه آب حداقل 5 مرحله بوده و این مرحله و یا فیلتر filter را دارا باشند.

عملکرد و مراحل دستگاه تصفیه آب تقلبی و یا اصلی به خوبی بررسی شود

در مورد مراحل دستگاه تصفیه آب تقلبی و یا اصلی همانطور که اشاره شد باید دارای مرحله چهارم و یا فیلتر RO باشد اما چگونه از نحوه کار، روش کار و مراحل تصفیه را بدانیم؟

برای اطلاع از نحوه و روش تصفیه آب توسط دستگاه تصفیه آب باید نقطه شروع تا نقطه پایان آن را بررسی کرد یعنی از قسمت لوله کشی آب تا شیر تصفیه مراحل تصفیه آب توسط دستگاه تصفیه آب را شمارش کنیم.

نکته ای که باید در این میان بررسی شود، وجود لوله کشی پساب به مسیر آب فاضلاب است.

اگر ید دستگاه تصفیه آب این لوله را نداشته باشد، دستگاه تصفیه آب فیک می باشد و در صورت داشتن چنین لوله ای، دستگاه تصفیه آب اصلی می باشد.

مراحل دستگاه تصفیه آب

از تصفیه کامل آب توسط دستگاه تصفیه آب تقلبی یا اصلی اطمینان حاصل کنید

یک دستگاه تصفیه آب اصلی باید به میزان 80 الی 90 درصد، آب را تصفیه کند و در صورتی که این عملکرد انجام نشود، دستگاه تصفیه آب شما یک  می باشد.

این میزان تصفیه آب توسط یک دستگاه سنجیده می شود که این دستگاه به نام دستگاه TDS شناخته می شود و میزان تصفیه و پاکسازی آب را نشان می دهد.

این سنجش هنگام نصب دستگاه تصفیه انجام می شود، در برخی موارد افراد پس از ماه ها این تست را انجام می دهند و با مشاهده کاهش عملکرد در مورد تقلبی و اصلی بودن دستگاه مشکوک می شوند.

در این مورد ممکن است دستگاه اصلی باشد اما پس از مدتی کارکرد آن کاهش یافته باشد که کمتر چنین مواردی دیده شده است.

دستگاه TDS

دستگاه تصفیه آب تقلبی و یا غیر تقلبی پس از مدتی دچار مشکل می شود

دستگاه های تصفیه آب اصلی نیز پس از مدتی دچار مشکل می شوند که این بستگی به نحوه مراقبت شما از دستگاه تصفیه آب و میزان آلودگی آب شهری شما دارد.

در صورتی که دستگاه تصفیه آب را از نمایندگی های مجاز خریداری کنید می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید و بدون هیچگونه دغدغه ای در هر زمانی که نیاز داشتید از خدمات و پشتیبانی آن استفاده کنید.

 از پشتیبانی و گارانتی بهره نمی برند و تنها شما را گرفتار مشکلاتی می کنند که ممکن است هیچ نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی قادر به رفع آنها نباشد.

بنابراین در خرید خود در مورد دستگاه تصفیه آب نهایت دقت را بکار گیرید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اصلی

حمیدرضا کامیاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *