نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا Aqua

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا Aqua

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا Aqua با بهترین خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب که شامل نصب و تعویض فیلتر و سرویس ، خدمات پس از فروش و تعمیرات نمایندگی آکوا Aqua در خدمت شما می باشد.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021              09122592845

نکته: به آبی هیچگونه ارتباطی با بازاریاب های تلفنی نداشته و ندارد، بازاریاب ها تلفنی دستگاه های تصفیه آب اغلب کلاهبردار بوده و هیچ دسترسی به این افراد نیست، برای خرید دستگاه تصفیه آب آکوا به این صفحه لینک شده بروید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا

به آبی: هیچ نمایندگی رسمی در ایران برای 90 درصد برندها از جمله Aqua وجود ندارد و تمامی برند ها در ایران مونتاژ و بفروش میرسد و شرکت های واسط خدمات آن را انجام میدهند، و گارانتی دستگاه ها با خوده فروشنده آن دستگاه است، مثال اگر شما دستگاهی از به آبی خریداری کرده باشید گارانتی دستگاه با به آبی است در غیر این صورت، به آبی فقط خدمات دستگاه را با هزینه جداگانه برای شما انجام میدهد.

دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد در تامین آب آشامیدنی سالم است.

آب آشامیدنی که در سیستم لوله کشی وجود دارد تصفیه شده و بهداشتی بوده و لیکن حین عبور از محل تصفیه خانه تا دست مصرف کننده در معرض انواع آلودگی ها قرار دارد.

لوله کشی های فرسوده، وجود انواع املاح، باکتری، قارچ و سایر موارد در مسیر آب لوله کشی موجب آلوده شدن آب می گردد.

از طرفی وجود املاح، گچ، زنگ فلزات و سایر موارد در آب آشامیدنی غیر قابل انکار است. مصرف آب آشامیدنی غیر تصفیه در دراز مدت موجب بروز انواع بیماری ها در افراد می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا Aqua

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا با سال ها تجربه و محصولات با کیفیت و معتبر جهانی سلامتی و تندرستی را برای شما به ارمغان می آورند.

برند معروف و معتبر جهانی آکوا با اخذ استانداردهای بین المللی از موسسات مختلف اروپایی، آمریکایی و آسیایی آبی با کیفیت و گوارا در دسترس شما قرار می دهد.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

در ادامه به معرفی نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا در ایران می پردازیم.

محصولات نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا Aqua

شرکت به آبی یکی از معتبرترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه ارائه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی است.

شرکت به آبی به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا انواع محصولات این برند معتبر جهانی را عرضه می نماید.

شرکت به آبی با ارائه خدمات پس از فروش در تمام نقاط تهران انواع خدمات مانند نصب فیلتر تصفیه آب،‌ تعویض فیلتر تصفیه آب، هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی را به مشتریان ارائه می نماید.

محصولات نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا Aqua

دستگاه تصفیه آب آکوا در برندهایی مانند آکوا پرو، آکوا کلر و آکوا اسپرینگ عرضه شده و از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار هستند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا در تمام مناطق شهر تهران و شهرهای استان دارای خدمات پس از فروش دارد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به وب سایت و یا تماس با کارشناس فروش تهران اقدام نمائید.

ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا Aqua

شرکت به آبی نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا در تهران و سایر شهرهای ایران خدمات متفاوتی را به مشتریان عرضه می کند.

خدماتی مانند فروش انواع مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی برند آکوا، خدمات پس از فروش گسترده و تخصصی، ارائه خدماتی مانند تعویض فیلتر تصفیه آب و یا هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله خدمات شرکت به آبی محسوب می گردند.

ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا Aqua

اگر ساکن هر نقطه ای از شهر تهران هستید می توانید به آسانی و از طریق وب سایت شرکت به آبی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

دستگاه تصفیه آب مورد نظر شما در اسرع وقت درب منزل تحویل می گردد.

همچنین خدماتی مانند نصب رایگان، یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش مانند نصب فیلتر تصفیه آب و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا از دیگر خدمات منحصر بفرد شرکت به آبی و نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا بشمار می آید.

ارائه خدمات نصب فیلتر تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا

یکی از خدمات منحصر بفرد شرکت به آبی به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا این است که مشتریان و مشترکان شرکت می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت و از طریق منوی فروشگاه و خرید فیلتر تصفیه آب اقدام به سفارش فیلتر مورد نظر خود نمایند.

کارشناسان شرکت در اسرع وقت نسبت به ارسال و نصب فیلتر تصفیه آب در هر نقطه ای از تهران اقدام خواهند کرد. بدین ترتیب حتی پس از خرید دستگاه تصفیه آب هیچ گونه نگرانی بابت تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب وجود نخواهد داشت.

ارائه خدمات نصب فیلتر تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا ارائه خدمات تخصصی و رضایت مشتریان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

اگر ساکن شهرهای دیگر ایران بجز تهران هستید جهت خرید و نصب دستگاه تصفیه آب می توانید به نماینده شرکت به آبی در شهر محل سکونت خود تماس حاصل نمائید.

کارشناس نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا در اسرع وقت نسبت به ارسال و نصب فیلتر تصفیه آب و یا ارائه خدمات پس از فروش اقدام می نماید.

تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا

از دیگر خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا می توان به تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی اشاره نمود.

خدماتی مانند نصب فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی جزو خدمات پس از فروش تخصصی و ویژه شرکت به آبی بشمار می روند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب انواع برندهای معتبر آکوا تایوان را با گارانتی و ضمانت معتبر عرضه می نماید.

شرکت به آبی در تمام نقاط تهران و سایر شهرهای ایران دارای نماینده فروش و خدمات پس از فروش بوده و خدمات کاملی را به مشتریان ارائه می کند.

تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا

با خرید و نصب آسان و سریع انواع دستگاه تصفیه آب آکوا سلامتی و تندرستی را به خود و سایر اعضای خانواده هدیه دهید.

کیفیت و طعم آب آشامیدنی تصفیه شده با دستگاه های تصفیه آب آکوا Aquafilter بسیار محسوس است.

شما کیفیت آب گوارای حاصل از دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا را در چای، پخت و پز و سایر مصارف به وضوح مشاهده خواهید کرد.

انواع فیلتر ممبران دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا موجب تصفیه آب کامل شده و هر گونه آلودگی، سختی و املاح آب حذف خواهد شد.

بدین ترتیب آبی سالم، شفاف و بدون هر گونه آلودگی در دسترس شما خواهد بود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا در تهران

شرکت به آبی به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا در تهران و سایر شهرهای ایران انواع برندها و محصولات جانبی آکوا را به فروش می رساند.

برند معتبر آکوا ساخت تایوان بوده و دارای تائیدیه های استاندارد از آمریکا و اروپا است.

قطعات اصلی آکوا از کشورهای اروپایی و آمریکایی تامین می گردد و این دستگاه ها تنها در کشور تایوان تولید و مونتاژ می شوند.

بنابراین شما با داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت هزینه کمتری پرداخت خواهید نمود.

نمایندگی به آبی عرضه کننده خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی انواع برندهای آکوا Aqua در تهران و سایر شهرهای ایران در دسترس شما قرار دارد.

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

دستگاه تصفیه آب آکوا پیور یکی از محصولات کشور تایلند است که در حال حاضر برترین محصولات را در جهان تولید و به مشتریان ارائه می دهد. این دستگاه تصفیه از کیفیت بالایی برخوردار است اما این دلیل مناسبی برای این نیست که این دستگاه تصفیه آب خانگی تا سالها و بدون نیاز به رسیدگی، برای شما کار کند.

مطمئناً هر وسیله ای برای اینکه کارکرد صحیحی به شما بدهد باید به آن توجه و رسیدگی شود. برای انجام این رسیدگی ها شما می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور تماس گرفته و خدمات متفاوت را در زمینه دستگاه تصفیه آب آکوا پیور درخواست کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پیور aqua pure

دستگاه تصفیه آب آکوا پیورگاهی یک دستگاه فوق‌العاده قوی و با کیفیت می باشد اما همانطور که گفتیم این دلیل نمی شود که دچار مشکل نشود.

از جمله مشکلاتی که برای دستگاه تصفیه آب آکوا پیوردر نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور رفع می شود :

  • کار بی وقفه دستگاه تصفیه آب
  • کاهش میزان آب
  • کاهش کیفیت آب
  • خاموشی های پی در پی
  • صداهای مختلف و زیاد دستگاه
  • و دیگر مشکلات دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

شما می توانید برای رفع هر یک از مشکلات و انجام سرویس های مربوط به دستگاه تصفیه آب آکوا پیور با نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور تماس گرفته و خدمات مورد نیازتان را درخواست کنید.

شما با درخواست خدمات از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور می توانید اطمینان داشته باشید که این خدمات به بهترین شکل ممکن انجام شده و شما دستگاه تصفیه آب خود را با بهترین کارکرد تحویل خواهید گرفت.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پیور

برای این منظور می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور تماس گرفته و پس از گفتگو با کارشناس فنی و بیان مشکلات دستگاه تصفیه آب، در اسرع وقت خدمات لازم را دریافت کنید.

کارشناس فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور با توجه به شرح مشکل دستگاه تصفیه آب، با تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز کار در محل حاضر شده و خدمات لازم را ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

برای نصب فیلترهای دستگاه تصفیه آب بدون دردسر می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور تماس گرفته و کارهای نصب فیلترهای دستگاه تصفیه آب و راه‌اندازی دستگاه تصفیه آب را به راحتی انجام دهید.

یکی از مزایای درخواست نصب فیلتر از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور، این است که نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور از فیلترهای اصل و اورجینال شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب استفاده می کند که این می تواند مستقیماً بر روی کیفیت آب و کارکرد دستگاه تصفیه تاثیر بگذارد.

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

در صورتی که در دستگاه تصفیه آب از فیلترهای اصل و اورجینال استفاده نشود، کیفیت آب حاصل شده خوب نخواهد بود و همچنین این مسئله می تواند روی کارکرد دستگاه تصفیه آب آکوا پیور تاثیر گذاشته و آن را مختل کند.

شما می توانید با بهره‌گیری از فیلترهای دستگاه تصفیه آب از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور، کارکرد دستگاه تصفیه آب و کیفیت آب را تضمین کنید.

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

تعویض فیلترها یکی از مهمترین مواردی است که نباید فراموش شود و در صورت فراموشی می تواند منجر به تغییر کیفیت آب و آسیب به سلامتی شود. فیلترها در دستگاه تصفیه آب نقش اساسی را ایفا می کنند.

اگر دقت کرده باشید هر دستگاه تصفیه آب از سه فیلتر استفاده می کند که سر مرحله تصفیه آب را طی می کند تا آبی با کیفیت به شما ارائه دهند. هر یک از این فیلترها در زمان مشخصی باید تعویض شوند و در صورت فراموش کردن آن، آب به درستی تصفیه نخواهد شد.

در طی مراحل تصفیه انواع آلودگی ها و رسوبات و کلر از آب حذف می شود و این با جذب این موارد از سوی فیلتر انجام می شود.

این جذب کردن ها تا مدتی جوابگو خواهد بود و پس از پر شدن ظرفیت فیلتر، فیلتر دیگر هیچ رسوبات و آلودگی هایی را جذب نخواهد کرد که می گوییم، فیلتر اشباع شده است.

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

  • زمان تعویض فیلترها به ترتیب زیر می باشند :
  1. فیلتر اول یک الی سه‌ماهه
  2. فیلتر دوم و  سوم شش‌ماهه
  3. فیلتر چهارم، پنج، ششم یکساله

شما می توانید برای فراموش نکردن زمان تعویض از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور درخواست کنید تا این امر را به طور مرتب پیگیری کند.

البته ناگفته نماند یکی از خدماتی که نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور به شما ارائه می دهد، یادآوری زمان تعویض فیلترها می باشد.

با مراجعه کارشناس فنی برای راه‌اندازی دستگاه تصفیه آب و یا هر گونه خدمات دیگر، کارشناس فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور، مدل دستگاه تصفیه و زمان نصب و نام مشتری را به صورت سیستمی ثبت می کند.

این کار به این منظور انجام می شود که زمان تعویض بعدی فیلتر به شما یادآوری شود.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

هواگیری دستگاه تصفیه آب یکی از مسائلی از که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند.

  • هواگیری چه زمانی برای دستگاه تصفیه آب باید انجام شود ؟

هر دستگاه تصفیه آب از یک مخزن آب برخوردار است که آب در آن ذخیره و نگهداری می شود و در صورت خالی شدن آن، دستگاه به شما آب نمی دهد.

  • حال اگر مخزن پر باشد و دستگاه تصفیه آب به شما آب ندهد چه مشکلی ایجاد می کند ؟

در بهترین حالت دستگاه تصفیه به شما آب نمی دهد.

برای هواگیری دستگاه تصفیه آب شما می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور درخواست کنید تا به صورت حضوری به شما خدمات لازم را ارائه دهند.

مخزن آب از یک تیوپ تشکیل شده که به کمک فشار هوا به ارسال آب به شیر آب دستگاه تصفیه کمک می کند.

در صورتی که میزان فشار هوا در آن کم شود، شما آبی از دستگاه تصفیه دریافت نخواهید کرد. برای هواگیری دستگاه شما به ابزار به خصوصی نیاز ندارید. تنها باید میزان هوای داده شده به مخزن آب را بدانید و آن را به خوبی کنترل کنید.

در صورتی که در این زمینه آگاهی کافی را ندارید می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور تماس بگیرید.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور

همچنین در صورت رویت هر گونه تغییری در کیفیت آب و یا صدای دستگاه تصفیه آب، در اسرع وقت با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور تماس گرفته و خدمات حضوری و غیر حضوری دریافت کنید.

منظور از خدمات غیر حضوری، خدماتی است که کارشناسی می تواند به صورت تلفنی به شما ارائه دهد و شما آنها را در جهت بهبود کارکرد دستگاه تصفیه آب آکوا پیور پیگیری کنید. این خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پیور، کاملاً رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر

دستگاه تصفیه آب این روزها به یکی از دستگاه های مورد نیاز برای هر خانه تبدیل شده است و علت این امر نیز این است که میزان آلودگی آب افزایش یافته است.

این آلودگی به اندازه ای بوده که دستگاه های تصفیه آب شهری قادر به تصفیه کامل آب نیستند و آبی که به منازل شما و یا ادارات و سازمان ها ارسال می شود، نیاز به تصفیه صحیح و تخصصی دارد.

دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر از جمله دستگاه هایی است که انواع آن از جمله 6 مرحله ای، 7 مرحله ای، 8 مرحله ای، 9 مرحله ای و 10 مرحله ای در بازار در دسترس شما مردم عزیز می باشد.

هر یک از این دستگاه ها نیاز به رسیدگی ها و تعویض دارند که در صورت نیاز شما می توانید با نمایندگی آکوا تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب تماس گرفته و نسبت به تعویض هر یک از فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر خود اقدام کنید.

تعویض فیلترهای و تعمیرات تصفیه آب آکوآ کلر

خدماتی که نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر به شما عرضه می کند :

  • فیلتر چیست و در دستگاه تصفیه آب چه نقشی دارد؟

فیلتر در اصطلاح به معنی وسیله ای است که عمل تصفیه آب را انجام می دهد و نقش آن در دستگاه تصفیه آب، تصفیه آب می باشد که در انواع مختلف و طی مراحل مختلف عمل تصفیه آب را انجام می دهند. از انواع فیلترهایی که در دستگاه تصفیه آب کار گذاشته شده اند می توان به فیلتر الیافی، فیلترهای کربن، فیلتر اسمز معکوس و فیلتر ممبران اشاره کرد که هر چه میزان مراحل و فیلترهای دستگاه تصفیه آب بیشتر باشند، عمل تصفیه آب تخصصی تر خواهد بود.

برای تهیه هر یک از این فیلترها می توانید از نمایندگی م جهت تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر اقدام به خرید کنید. یکی از مزایای این خرید این است که شما از فیلترهای اصلی بهره مند خواهید شد.

تعویض فیلتر آکوآ کلر Aqua Clear

  • تعویض فیلترها در چه دوره های زمانی انجام می شود؟

هر یک از فیلترها باید در یک دوره زمانی مشخصی تعویض شوند و در صورتی که این فیلترها به موقع تعویض نشوند به تغییر کیفیت آب منتهی می شود و این روی طعم آب مستقیماً تاثیر می گذارد و این مسئله سلامتی شما و عملکرد دستگاه تصفیه آب را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در صورتی که با تعویض فیلترها آشنا نیستید می توانید از طریق نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر اقدام کنید.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب به دو دسته اصلی و جانبی تقسیم می شوند که شما باید تنها فیلترهای جانبی را تعویض کنید. فیلترهای اصلی هر چند سال یکبار ممکن است دچار مشکل شوند و نیاز به تعویض پیدا کنند اما فیلترهای جانبی، سه فیلتر جلویی دستگاه تصفیه هستند که در سه محفظه قرار می گیرند و هر یک از آنها باید به ترتیب هر سه ماه، هر شش ماه و هر یک یک سال باید تعویض شوند. البته ناگفته نمایند که این دوره ها بسته به میزان آلودگی آب شهر شما بستگی دارد.

شما می توانید برای تعویض هر یک از فیلترهای دستگاه تصفیه آب خود از نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر اقدام کنید.

تعویض فیلتر آکوآ کلر

  • تعمیرات دستگاه تصفیه آب شامل چه مشکلاتی می باشد؟

دستگاه تصفیه آب در صورتی که در شرایط خوبی قرار گیرند و مراقبت های لازم از آنها انجام شود، کمتر دچار مشکل شده و کمتر نیاز به تعمیرات پیدا می کنند. در صورتی که با هر گونه مشکلی در دستگاه تصفیه آب برخوردید، می توانید با نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر تماس گرفته و خدمات لازم را دریافت کنید.

مشکلاتی که در دستگاه های تصفیه آب ممکن است با آنها برخورد کنید شامل کاهش میزان فشار هوای مخزن، از کار افتادن دستگاه تصفیه آب، تولید صدای بلند از دستگاه تصفیه آب هنگام کارکردن، تغییر کیفیت آب، نشتی آب و … می باشد که برای رفع هر یک از آنها با نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر تماس گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام کنید تا دستگاه تصفیه آب شما به کارکرد صحیح خود بازگردد.

پایان

دستگاه تصفیه آب این روزها به یکی از دستگاه های مورد نیاز برای هر خانه تبدیل شده است و علت این امر نیز این است که میزان آلودگی آب افزایش یافته است.

این آلودگی به اندازه ای بوده که دستگاه های تصفیه آب شهری قادر به تصفیه کامل آب نیستند و آبی که به منازل شما و یا ادارات و سازمان ها ارسال می شود، نیاز به تصفیه صحیح و تخصصی دارد.

دستگاه تصفیه آب آکوآ کلر از جمله دستگاه هایی است که انواع آن از جمله 6 مرحله ای، 7 مرحله ای، 8 مرحله ای، 9 مرحله ای و 10 مرحله ای در بازار در دسترس شما مردم عزیز می باشد.

به آبی خدمات آکوا را انجام میدهد؟

بله ، به آبی تمامی خدمات پس از فروش دستگاه های آکوا را انجام میدهد و همچنین ارسال رایگان به تمام نقاط ایران دارد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب آکوا چگونه میتونم مشاوره بگیرم؟

شما فقط کافیست با شرکت به آبی که نمایندگی رسمی آکوا در کشور ایران می باشد تماس بگیرید و از کارشناسان و مشاوران به آبی مشاوره تخصصی پیش از خرید داشته باشید، شماره تلفن شرکت به آبی 02138021 می باشد

آیا به آبی تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا را انجام می دهد؟

بله شرکت به آبی تمامی خدمات از جمله تعویض فیلتر دستگاه های تصفیه آب آکوا را انجام می دهد و جای نگرانی نیست

خدمات و گارانتی دستگاه های آکوا تا چه زمانی می باشد؟

تمامی دستگاه های خریداری شده آکوا از شرکت به آبی یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر دارد

حمیدرضا کامیاب
دیدگاه کاربران
25 دیدگاه
  • به آبی /

    نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا Aqua

  • ربانی /

    من از شما خرید کردم ، و واقعا لذت بردم از صداقت و خوش قولی و تخصص پرسنل نصب .ممنونم

    • به آبی /

      نظر لطف شماست

  • سهیل /

    سلام من میخواستم فیلتر های دستگامو عوض کنید لطفا هزینه هاش رو می فرمایید.

    • به آبی /

      سلام بستگی به فیلتر هاتون داره لطفا از طریق تماس تلفی یا واتس آپ ارتباط بگیرید

  • mmajidi /

    از خدماتی که برام انجام دادین ممنون

  • نگار کریمان /

    سلام و خسته نباشید
    میخواستم ببینم شما تمامی آکوا ها را فیلتر تعویض میکنید، برای من آکوا کلیر هست و هزینش به چه صورت است ممنون میشم جواب بدید ممنون.

    • به آبی /

      بله لطفا به واتس آپ ما پیام بدید به شما قیمت داده میشود

  • محمدرضا /

    با سلام میخواستم ببینم نمایندگی رسمی برای تصفیه آب آکوا اسپرینگ در استان مازندران شهرستان بهشهر دارید یا کسی که نصاب این مدل تصفیه آب خانگی (آکوا اسپرینگ) باشه. لطفا شماره و آدرسشو محبت کنید. سپاس

  • محمد مهدی پورخلیلی /

    سلام روز بخیر ، بنده تصمیم به خرید یک ست دستگاه تصفیه آب دارم و از شرکت تصفیه آب هم استعلام گرفتم اما یکی از دوستان شرکت شمارا معرفی کرد اما متاسفانه با دو شماره شما هرچه تماس میگیرم فرجی حاصل نمیشود، آیا پس از خرید اگر مشکلی برای سیستم پیش آید سیستم خدمات پس از فروش هم اینچنین است یعنی خطی برای سرویس دهی موجود نیست !؟

    • مجید خواجوند /

      سلام روز بخیر به احتمال زیاد شما روز تعطیل و غیر کاری تماس گرفتید، ما در روزای کاری از ساعت 9 الی 21 پاسخگو هستیم

  • نوید /

    سلام

    دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل ro 7-orp من مشکل داره و آب نمیده میشه یک کارشناس تصفیه آب برام بفرستید ممنون

    • به آبی /

      سلام بله انجام شد، از طرف نمایندگی آکوا منتظر تماس باشید

  • مجتبی /

    سلام دستگاه تصویه اب اکوا لاین من موتورش کار نمیکنه هواگیری هم انجام شده میشه کارشناستون تماس بگیره دستگاه کمتر از ۶ماه خریداری کردم

    • به آبی /

      سلام وقت بخیر لطفا شماره تماس اعلام بفرمایید

  • پروانه /

    شما نمایندگی تصفیه آب خانگی آکواجوی در شهر ری دارید؟

    • حمیدرضا کامیاب /

      بله ما در شهر ری هم نمایندگی کوا داریم، شماره جهت تماس با کارشناسان 021 38 021

  • ناصری /

    سلام و عرض ادب من میخوام نمایندگی آکوا را بگیرم شما اخذ نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی میدید

    • حمیدرضا کامیاب /

      درود، بله باعث افتخار ماست لطفا با مهندس عباس زاده هماهنگ کنید شماره تماس: 09120205975

  • مینا اسفندیاری /

    من تلفنی تصفیه آب آکوا خریداری کردم ولی تلفن شما نبود آبا شما نمایندگی تصفیه آب آکوا در تهران دارید؟ یا شما تلفنی فروش دارید؟

    • حمیدرضا کامیاب /

      خانم اسفندیاری عزیز سلام
      بله ما در تهران نمایندگی خدمات و فروش داریم برای برند آکوا ولی هیچ وقت فروش تلفنی بصورت بازاریابی نداشتیم و نخواهیم داشت، اغلب فروشهای تلفنی بصورت کلاه برداری می باشد و دستگاه های تقلبی به مردم می فروشند و در روز روشن دزدی میکنند و از اعتماد مردم سو استفاده می کنند ولی نگران نباشید ما تا جایی که بتونیم کمکمتون میکنیم تا مشکل دستگاه تون حل بشه لطفا تماس بگیرد با کارشناسان ما مشکل دستگاه تون را در میون بگذارید.

  • قربانعلی علیزاده /

    نمایندگی آکواجوی در اردبیل کجاس؟

    • حمیدرضا کامیاب /

      شما با تماس به شماره 021 38 021 می توانید مشکلتون را اعلام بفرمایید تا کارشناسان ما در اردبیل خدمت شما برسند.

  • رضا صادقی /

    سلام و عرض ادب نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پرو رو میخواستم

    • حمیدرضا کامیاب /

      بفرمایید در خدمتیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *