نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck از برترین خدمات پشتیبانی دستگاه تصفیه آب و پس از فروش تا سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021               09122592845

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

خدمات پس از فروش تصفیه آب در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

شما پس از خریداری یک دستگاه تصفیه آب سی سی cck کار، به کمک نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا می توانید از خدمات و پشتیبانی های مورد نیاز برای دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا cck شامل مواردی چون نصب فیلتر های دستگاه تصفیه، تعویض فیلتر ها و هواگیری دستگاه تصفیه می باشد که به شما مشتریان عزیز عرضه می شود.

بنابراین با خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا در منزل یا محل کارتان، هرگز نگران پشتیبانی و خدمات پس از خرید آن نباشید و این کارها را به ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا بسپارید و با خیالی آسوده به کارها و مشغله های خود رسیدگی کنید.

یک دستگاه تصفیه آب سی سی کا و یا هر دستگاه تصفیه دیگر، در ابتدا نیاز به نصب فیلتر دارد و فیلتر ها در یک دستگاه تصفیه آب، تصفیه و پاکسازی آب را از رسوبات و دیگر آلودگی ها را انجام می دهد.

این فیلترها هر چند وقت یکبار باید تعویض شوند زیرا پس از مدتی دیگر آن کارایی اولیه را ندارند و باید فیلتر جدید جایگزین آنها شود.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا CCK این کار را برای شما انجام می دهیم.
نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا

مزایای داشتن دستگاه تصفیه آب cck

  • حذف موثر سرب و سایر فلزات سنگین سمی و حذف کلر باقیمانده در آب و مواد شیمیایی، بو، باکتری ها، ویروس ها، مواد جامد معلق، رنگ و غیره.
  • کیفیت آب را بهینه کنید تا آب تصفیه شده شیرین تر شود.
  • مخزن فشار تمام پلاستیکی، بدون زنگ زدگی و بدون خطر نشتی.
  • نمایش فشار آب پمپ
  • محفظه فیلتر، لوله و …. و غیره، از طریق گواهینامه NSF ایالات متحده.
  • اجزای عملکردی چرخه تست را پشت سر گذاشته اند یا ترکیده اند (با معیارهای تست NSF مطابقت دارند)

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

در صورتی که پس از خرید دستگاه تصفیه cck از خرید و نصب فیلتر های دستگاه تصفیه آب سی سی کا آنچنان که باید سر در نمی آورید، می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا تماس گرفته و برای تهیه و نصب فیلتر اصلی از نمایندگی تصفیه آب خانگی خدمات لازم را درخواست کنید.

همچنین در صورتی که از زمان نصب فیلتر ها اطلاع ندارید و یا به دلیل مشغله فراوان، زمان نصب مجدد آن ها را فراموش می کنید می توانید این کار را به ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا بسپارید.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

این نمایندگی هنگام نصب دستگاه و یا نصب فیلتر مشخصات دستگاه، زمان نصب و تعویض و اطلاعات شما را در سیستم ثبت می کند و در صورت رسیدن موعد نصب و تعویض فیلتر ها در هر مرحله ای به شما یادآوری می کند.

یکی از جنبه های مفید و خوب درخواست خدمات از نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا، این است که شما می توانید فیلتر های اصلی شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید که توسط کارشناس نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا cck روی دستگاه تصفیه شما نصب می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی cck

تعویض فیلتر تصفیه آب سی سی کا

یک دستگاه تصفیه آب سی سی کا از مراحل متعددی برای تصفیه آب استفاده می کند و با توجه به میزان آلودگی آب های شهری مختلف، دستگاه های تصفیه آب، این دستگاه های تصفیه آب در انواع مختلف و با مراحل مختلف تولید و عرضه شده اند.

مراحل فیلتراسیون در هر یک از آنها متفاوت است و هر چه میزان مراحل دستگاه های تصفیه آب بیشتر باشد، تصفیه آب به صورت تخصصی تر انجام خواهد شد.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب شامل فیلتر الیافی، فیلتر کربن فعال، فیلتر پست کربن، فیلتر ممبران، فیلتر مینرال و فیلتر محافظ مینرال می باشند.

دستگاه های تصفیه آب سی سی کا با داشتن مراحل 5 تا 10مرحله از هر یک از این فیلترها در مراحل فیتراسیون خود بهره می برند.

با توجه به این تنوع فیلتر در دستگاه های تصفیه آب، بنابراین تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سی سی کا باید توسط یک نمایندگی معتبر انجام شود که شما برای دریافت هر یک از این خدمات می توانید از نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سی سی کا درخواست همکاری کنید.

هر یک از این فیلترها باید در یک دوره زمانی مشخصی تعویض شوند. در صورتی که این فیلترها به موقع تعویض نشوند، ممکن است دستگاه تصفیه آب سی سی کا شما با مشکلات متعددی روبرو شود که در ادامه می خواهیم به بررسی این مشکلات بپردازیم.

تعمیرات دستگاه تصفیه آب سی سی کا

مشکلاتی که در نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سی سی کا توسط ما رفع می شوند.

آب یکی از مصارف حیاتی انسان می باشد که برای مصارفی از قبیل آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و دستگاه تصفیه وظیفه ارائه آب با کیفیت برای چنین مصارفی می باشد.

در صورتی که دستگاه تصفیه آب که چنین وظیفه مهمی را انجام می دهد با مشکل روبرو شود، می تواند بسیاری از امورات شما از قبیل آشپزی به تاخیر بیاندازد و شما را تا ساعتها و حتی یکی دو روز از کار و زندگی بیاندازد.

به جای اینکه یکی دو روز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم کنید، با مشاهده هر یک از مشکلات زیر با ما در نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سی سی کا تماس گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

  • عدم ارائه آب
  • سوختن دستگاه تصفیه آب سی سی کا
  • اتصالی
  • سر و صدای عجیب هنگام کار کردن دستگاه
  • آب بی کیفیت تولید شده توسط
  • خاموش شدن ناگهانی

مشکلات دستگاه سی سی کا

هر یک از این مشکلات به نوعی می تواند دردسرساز باشد و حتی گاهی ممکن است به طور موقت دستگاه تصفیه آب شما کار خود را ادامه دهد و هیچگونه اثری از مشکل در آن دیده نشود اما پس از مدتی این مشکل به یک مشکل بزرگتر تبدیل شده و دستگاه تصفیه را برای مدتها از کار می اندازد.

بنابراین هر مشکل در دستگاه تصفیه آب را جدی گرفته و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

گاهی این مشکلات به ظاهر کوچک موجب از کار افتادن دستگاه تصفیه به طور کامل می شود و شما مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای رفع آنها و یا خرید یک دستگاه تصفیه آب جدید شوید.

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

یکی از علت تعویض فیلتر ها این است که فیلتر ها برای گرفتن برخی از رسوبات و کلر و آلودگی های موجود در آب استفاده می شوند و رفته رفاه پر از این رسوبات و آلودگی و خاک می شوند.

زمانی که پر از خاک و آلودگی شوند، دیگر نمی توانند آنها را جذب کنند و این باعث می شود کیفیت آب تغییر کند.

مسئله تنها تغییر کیفیت آب نیست و در صورتی که آلودگی در آب باقی بماند می تواند موجب ایجاد بیماری شود.

شما برای تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب سی سی کا cckro می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا کمک بگیرید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

نمایندگی تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

همانطور که گفته شد نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا از فیلتر های اصلی استفاده می کند و فیلتر های اورجینال شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب را جایگزین فیلتر های قبلی می کند.

هر کدام از فیلتر های دستگاه تصفیه آب cck در زمان مشخصی تعویض می شود. به عنوان مثال یکی از فیلتر ها ماهی یکبار باید تعویض شود و دیگری هر 6 ماه یکبار باید تعویض شود.

متناسب با زمان تعویض فیلتر ها، آنها عملکرد متفاوتی را نیز دارند.

هر یک از فیلتر ها نقش مهمی در تصفیه آب ایفا می کند و در صورتی که یکی از آنها دیر تعویض شود می تواند عملکرد دستگاه تصفیه آب سی سی کا cck را مختل کند و آبی بی کیفیت به شما تحویل دهد.

شما برای تعویض فیلتر ها می توانید از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا بهره مند شوید.

تنها یک تماس با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا و صحبت با کارشناس فنی ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

پس از آن کارشناس فنی با توجه به مدل دستگاه تصفیه شما در محل حاضر شده و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی cck مجهز به پمپ و مخزن آب می باشند. شما بر روی مخزن دستگاه تصفیه آب یک یک شیر پلاستیکی را مشاهده می کنید.

همچنین یک تیوپ درون دستگاه تصفیه آب وجود دارد که درون این تیوپ، آب تحت فشار هوا قرار می گیرد.

زمانی که شما شیر مصرف آب شیرین را باز میکنید، آب به کمک فشار هوا به شیر آب منتقل می شود و رد طی این عمل، تیوپ مچاله می شود.

این کار تا زمانی به درستی انجام می شود که میزان هوای درون تیوپ استاندارد باشد و در صورتی که فشار آب در شیر آب کم شود و یا مخزن سنگین شود، نیاز به هواگیری تیوپ دارد.

ممکن است این تیوپ سوراخ شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

حمیدرضا کامیاب
دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • به آبی /

    نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا cck

  • علی /

    سلام میخواستم بدون شماره نمایندگی تصفیه آب سی سی کا چند هست ؟

    • به آبی /

      سلام داخل انتهای سایت درج شده است.
      09196615469-02133752418

  • علی فرهان /

    آدرس ایلام شهرستان بدره
    متقاضی اخذ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات cck

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *