دستگاه تصفیه آب خانگی کره ای

دستگاه تصفیه آب خانگی کره ای

دستگاه تصفیه آب خانگی کره ای

امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل به امری حیاتی شده است، به طوری که شما در هر خانه ای یک دستگاه تصفیه آب خانگی را مشاهده خواهید نمود.

تولید و ساخت این دستگاه ها در سراسر جهان انجام می شود و کشورهای مختلف این نوع دستگاه ها را به خوبی طراحی و تولید می کنند.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021               09120205975 

یکی از کشورهای سازنده دستگاه تصفیه آب  کره می باشد که به خوبی توانسته در این زمینه فعالیت کند.

تصفیه آب خانگی ساخت کره از جمله دستگاه های خوب برای تصفیه آب خانگی می باشد که توسط نمایندگی تصفیه آب خانگی مجاز در ایران عرضه می شود. به آبی ارائه دهنده خدمات در مورد تصفیه آب میتواند خدمات ارائه دهد

معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی کره ای

در اینجا می خواهیم یک دستگاه تصفیه آب خانگی کره ای به شما معرفی کنیم.

این تصفیه آب خانگی کره ای متعلق به شرکت هیوندای می باشد که از 5 مرحله ای می باشد و یعنی از 5 مرحله فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می کند.

دستگاه تصفیه آب کره ای با 5 مرحله یعنی این دستگاه تصفیه آب خانگی مرحله چهرام یا اسمز معکوس را که از فیلتر RO استفاده می کند، دارا می باشد.

همانطور که می دانید، مرحله اسمز معکوس مرحله ای می باشد که در آن آب با فشار بسیار زیادی از یک غشا گذر داده می شود تا کلر، نیترات، کلر و ترکیبات کلر از آن حذف شود و آب خالی از هر گونه طعم و بوی اضافی می شود.

سه فیلتر اولیه این دستگاه تصفیه آب کره ای کار پیش تصفیه را انجام می دهند. نقش هر یک از این فیلترها به ترتیب زیر می باشد :

  1. فیلتر اول یا فیلتر الیافی که کار جذب آلودگی ها و رسوبات را انجام می دهد.
    این فیلتر باید ماهی یکبار و یا هر سه ماه یکبار تعویض شود.
  2. فیلتر دوم یا فیلتر کربن پودر که بو و طعم نامطبوع را از آب می گیرد، باعث می شود بو وطعم موجود در آب ناشی از کلر و یا هر مواد دیگری از آب حذف شود. این فیلتر غالباً هر 6 ماه تعویض می شود.
  3. فیلتر سوم از فیلتر کربن جامد استفاده می کند تا عملیات قبلی را دنبال می کند. فیلتر این مرحله هر یک سال نیاز به تعویض می کند.
  4. فیلتر چهارم یا فیلتر Ro که تا حدودی در مورد آن صحبت شد.
  5. فیلتر پنچم یا فیلتر کربن نیز مرحله نهایی این تصفیه آب خانگی کره ای می باشد که در آن بو طعم نامطبوع باقیمانده در آب به طور کلی از بین خواهد رفت.

دستگاه تصفیه آب خانگی کره ای هیوندای

اجزای تشکیل دهنده تصفیه آب خانگی کره ای

تصفیه آب خانگی کره ای هیوندای از اجزای زیر تشکیل شده است :

  • پنج فیلتر برای تصفیه آب
  • یک پایه نگهدارنده لعابی
  • فیلتر ممبران
  • یک مخزن آب با گنجایش 3 گالن
  • شیر آب روی سینکی
  • اتصالات فیتینگ
  • پمپ قوی برای ارسال آب
  • پکیج نصب- آچار هوزینگ
  • شیر پساب
  • آچار اتصالات

هر یک از این اجزا هنگام خرید به همراه دستگاه تصفیه آب خانگی ارائه می شوند که برخی از آنها برای راه اندازی و نصب و یا تعویض فیلترها در مراحل بعدی، مورد نیاز می باشند.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی کره ای

فیلتر ممبران به کار رفته در این دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور کره از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا توسط کارشناسان خبره کره ای ساخته شده است.

علاوه بر این این فیلتر قادر به تصفیه آب به میزان 50 گالن می باشد.

ناگفته نماند فیلتر ممبران موجود در دستگاه هنگام نصب تصفیه آب خانگی کره ای هیوندای، اورجینال شرکت هیوندای می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

در مورد مخزن آب این دستگاه تصفیه آب کره ای که به میزان 3 گالن الی 3.2 گالن آب را نگهداری می کند، می توان گفت این میزان آب چیزی معادل 12 لیتر می باشد.

همچنین این دستگاه از گواهینامه ها و استانداردهای جهانی بهره می برد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • گواهینامه NFS
  • گواهینامهWater Quality
  • گواهینامه FDA
  • استاندارد CE از کشور اروپا

تمامی این گواهینامه مربوط به بهداشت، سلامتی انسان ها و همچنین خطراتی که ممکن است گریبانگیر آنها شود می باشد. دریافت تمامی این گواهینامه های به معنای کارکرد صحیح و سالم و به سود انسان ها می باشد.

حمیدرضا کامیاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *