خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

آرتک پیور ARTEC pure

  • خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور چه می دانید؟

شاید تا به حال در مورد این خدمات بسیار شنیده باشید اما دقیقاً ندانید که چه خدماتی به شما ارائه می شود.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021               09120205975 

نمایندگی آرتک پیور ARTEC pure

در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور به شما خدماتی از قبیل تهیه فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی آرتک پیور، نصب انواع فیلترها و همچنین تعویض آنها انجام می شود.

تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

شاید شما یک دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل و یا محل کار خود دارید و از نحوه تعویض و نصب فیلترهای آن چیزی نمی دانید.

به هیچ عنوان از بابت تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب آرتک پیور نگران نباشید و تنها با یک تماس خیالتان از بابت راست و ریست شدن کارهای دستگاه تصفیه آب آرتک پیور راحت باشد.

خدمات قابل ارائه توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور نه تنها خدماتی از قبیل تعویض و نصب فیلترها را ارائه می دهیم، بلکه به شما خدماتی از قبیل آموزش تعویض فیلتر را نیز ارائه می دهیم.

علاوه بر ان در صورتی که فیلترهای دستگاه تصفیه شما توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور تعویض شود، کارشناس فنی اطلاعات شما و اطلاعات دستگاه شما را به صورت سیستمی ثبت می کند.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

این ثبت اطلاعات برای یادآوری دوره های بعدی تعویض فیلتر می باشد. خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure سیستم پیامکی را در نظر گرفته که از طریق آن برای شما پیامک یادآوری تعویض فیلتر را ارسال می کند.

مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

از جمله مزایای تعویض فیلتر توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور این است که شما از فیلترهای اصلی برای دستگاه تصفیه آب خود بهره مند خواهید شد.

شاید تا به امروز در مورد فیلتر اصلی و فیلتر تقلبی چیزی نشنیده باشید.

ما تفاوت میان این دو را خدمت شما عرض می کنیم.

یک فیلتر اصلی دارای قابلیت های بسیار و عملکرد بهتر و طولانی تری می باشد، در صورتی که فیلتر تقلبی آن کارایی مورد نیاز برای تصفیه آب را ندارد و آب بی کیفیت به شما ارائه می دهد.

تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

نه تنها آب بی کیفیت ارائه می دهد، بلکه موجب کاهش عملکرد دستگاه تصفیه و در نهایت خراب شدن آن می شود.

  • تذکر :

با توجه به تجربه های نمایندگی دستگاه تصفیه آب باید در خرید فیلتر تقلبی و اصلی بسیار دقت کنید. شما می توانید فیلتر اصلی مخصوص دستگاه تصفیه خود را از ما در خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure تهیه کنید و از نظر کارکرد آن آسوده خاطر باشید.

شاید بپرسید که چرا فیلترها نیاز به تعویض دارند و علت آن را ندانید. فیلترهای دستگاه تصفیه آب باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند و در صورتی که تعویض نشوند موجب بیماری شما می شوند.

تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

احتمالاً می پرسی چگونه یک یا چند فیلتر می تواند موجب بیماری ما شود. بله با نوشیدن آبی که از کیفیت تصفیه خوبی برخوردار نباشد، مسلماً شما بیمار خواهید شد و این چندان خوشایند نیست.

اعلام زمان های تعویض فیلتر ها توسط خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور

همانطور که گفته شد، فیلترهای دستگاه تصفیه آب باید در زمان های مشخصی تعویض شوند و عدم تعویض ان ها و یا استفاده از فیلترهای با کیفیت می تواند موجب ایجاد بیماری شود.

  • اما این فیلترهای در چه زمان هایی نیاز به تعویض دارند؟

هر دستگاه تصفیه از 7 فیلتر تشکیل شده و طی 7 مرحله آب را تصفیه می کند، بنابراین آبی که پس از 7 مرحله دریافت خواهید کرد آب تصفیه شده، با کیفیت و خالی از هر گونه آلودگی می باشد.

هر فیلتر در یک زمان مشخص باید تعویض شد. به عنوان مثال فیلتر اول باید هر یک ماه ی هر سه ماه تعویض شود، فیلتر دوم باید هر شش ماه و فیلتر سوم باید هر یک سال تعویض شود.

تصفیه آب خانگی آرتک پیور ARTEC pure

این برای فیلترهای جلویی و یا فیلترهای اصلی می باشد اما در مورد فیلترهای جانبی که در بالای دستگاه تصفیه آب نصب می شوند، باید هر چند سال یکبار اقدام کرد.

که تعویض آنها پس از چند سال نیز بستگی به میزان آلودگی آب شهر شما دارد.شما می توانید هر یک از این فیتر ها را به صورت اصلی از خدمات نصب و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آرتک پیور تهیه و خریداری کنید و تا مدتها با خیالی آسوده از عملکرد آنها دیگر نگران دستگاه تصفیه خود نباشید.

حمیدرضا کامیاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *