نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر soft water

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر soft water

با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water از خدمات پس از فروش تا سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید

خدمات پس از فروش و نمایندگی سافت واتر soft water

زمانی که دستگاه تصفیه آب سافت واتر را خریداری می کنید باید به بسیاری از کارهای آن رسیدگی کنید.

از جمله کارهایی که باید پس از خریداری یک دستگاه تصفیه آب انجام داد می توان به مواردی از قبیل تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب، سرویس دستگاه تصفیه آب، هواگیری دستگاه تصفیه آب، اشاره کرد.

شما می توانید در نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر از این خدمات بهره مند شوید. ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر برای شما عمر دستگاه تصفیه آب خانه شما را تضمین می کنیم.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021              09122592845

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر soft water
نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر soft water

خدمات سافت واتر soft water ( تعویض فیلتر + تعمیرات )

همچنین تک تک این خدمات به مشتریان و مشترکان در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر و دیگر مشترکین، ارائه می شود. شما می توانید از این خدمات در تهران بهره مند شوید.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

شیوه کار ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water پس از راه اندازی دستگاه تصفیه آب، اطلاعات کامل آن اعم از مشخصات فنی دستگاه، اطالعات مشتری، کارشناسی که دستگاه تصفیه را نصب کرده و زمان نصب آن را به صورت سیستمی ذخیره و ثبت می کنند.

تعویض فیلتر تصفیه آب سافت واتر

شما در شرکت به آبی نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر به عنوان یک مشتری می توانید پس از خرید دستگاه تصفیه آب، از خدمات گارانتی و پشتیبانی دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید.

دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل SWP-79دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای سافت واتر مدل جوی واتر JW-P6S
دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل پلاس SWP-09
دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO8_OX
دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل N-E RO7_ORP
دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO-07
دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل RO-01
دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل RO6-HF8367
تصفیه آب سافت واتر مدل SW
دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP
تصفیه آب 8 فیلتر سافت واتر قلیایی فرابنفش اسمز معکوس RO-ORP-UV
تصفیه آب 8 فیلتر اکسیژن ساز قلیایی اسمز معکوس سافت واتر RO8_OX
دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water-RO-49R7 )
تصفیه آب خانگی 6 فیلتر اسمز معکوس مدل SOFT WATER_RO_97B5
دستگاه تصفیه آب خانگی کیسی سافت واتر UF-26U3

از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نصب فیلترهای دستگاه تصفیه آب
  • تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب
  • هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی
  • نصب مجدد و جابجایی دستگاه تصفیه آب
  • و دیگر تعمیرات مختص دستگاه تصفیه آب
نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر
نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر

خدمات نصب فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

مهمترین قسمت یک دستگاه تصفیه آب خانگی ، فیلترهای آن می باشد زیرا تاثیر مستقیمی بر سالمتی شما دارد. هر فیلتر در دستگاه تصفیه آب کار مشخصی را انجام می دهد و پس از مدتی باید تعویض شود.

این فیلترها تا مدتی میکروبها و رسوبات را جذب می کنند و پس از مدتی اشباع می شوند، زمانی که اشباع می شوند دیگر هیچگونه رسوباتی را از آب جذب نمی کنند.

اگر فیلترها تعویض نشوند و یا دیگر هیچ رسوباتی را جذب نکند، موجب بیماری های میکروبی می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water

شما به کمک نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر soft water ، می توانید از خدمات نصب فیلتر استفاده کنید.

نصب فیلترها روی دستگاه تصفیه آب کار چندان سختی نیست اما در صورتی که نمی توانید این کار را به خوبی انجام دهید، می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر تماس گرفته و از متخصصین این نمایندگی برای نصب فیلتر درخواست خدمات کنید.

درخواست نصب فیلترها از نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در این زمینه یک حسن را که به سود شما می باشد به همراه دارد و آن این است که شما از فیلترهای اورجینال و با کیفیت که از شرکتهای تایید شده و معتبر تهیه شده، بهره مند خواهید شد و دستگاه تصفیه آب شما کمتر دچار مشکل خواهد شد.

شرکت دستگاه تصفیه آب سافت واتر
شرکت دستگاه تصفیه آب سافت واتر

خدمات تعویض فیلتر در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

بسیاری از دستگاه های تصفیه آب ساخت دیگر کشورها از جمله تایوان می باشد و مونتاژ آنها به عهده کشور ایران می باشد. به این ترتیب شما از دستگاه های تصفیه اصل و با کارکرد عالی و کیفیت خوب بهره مند می شوید.

بسیاری از نمایندگی های تصفیه آب از بسیاری از برندهای دستگاه تصفیه آب پشتیبانی می کنند و تفاوت میان این نمایندگی ها در کیفیت خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهند، می باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از نمایندگی های منحصر به فرد در تهران به همشهریانی که دستگاه تصفیه آب خریداری کرده یا دارند، پشتیبانی کرده و به آنها خدمات مورد نیازشان را ارائه می دهد.

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران

یکی از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران، تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب می باشد.

در صورتی که از تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب توسط خود مطمئن نیستید، بهتر است این کار را به کارشناس نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر بسپارید و دیگر نگران تعویض فیلترها نباشید.

همانطور که می دانید در صورتی که فیلترهای دستگاه تصفیه آب تعویض نشوند، می تواند شما را به بیماریهای مختلف گرفتار کنند.

هر یک از فیلترها وظیفه به خصوصی در دستگاه دارند و زمان تعویض هر یک از دیگر متفاوت است.

به عنوان مثال یکی از فیلترها باید به صورت ماهانه تعویض شود و دیگری هر 6ماه یکبار باید تعویض شود.

البته شایان ذکر است که زمان تعویض فیلترها تا حدودی به میزان آلودگی و شوری آب شهر شما و میزان استفاده شما از دستگاه تصفیه آب بستگی دارد.

نمایندگی رسمی سافت واتر دستگاه تصفیه آب
نمایندگی رسمی سافت واتر دستگاه تصفیه آب

همچنین نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر با ثبت اطالعات مشتری و زمان نصب دستگاه و فیلترها، زمان تعویض فیلترها را نیز به شما یادآوری می کند.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران و سراسر ایران، عالوه بر تعویض فیلتر و ارائه فیلترهای اصلی برای دستگاه تصفیه سافت واتر از برندهای دیگر از قبیل دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر، ایزی ول، تک، کنت و … پشتیبانی کرده و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهیم.

ما به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی می کنیم، در هر زمانی می توانید از ما خدمات درخواست کنید و در اسرع وقت این خدمات را دریافت کنید.

هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

یکی دیگر از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر، هواگیری دستگاه تصفیه آب است.

شاید تا به حال در این مورد چیزی نشنیده باشید و برای شما هواگیری دستگاه تصفیه آب جای سوال باشد. ما در دستگاه تصفیه آب سافت واتر به این جواب شما پاسخ می دهیم.

قطعه ای در دستگاه تصفیه آب وجود دارد به نام هوزینگ که محل قرار گرفتن فیلترها می باشند.

گاهی فشار دورن این هوزینگ ها کاهش پیدا می کند و برای رفع آن باید هواگیری شود.

برای رفع این مشکل دستگاه تصفیه باید هواگیری شده و فشار درون هوزینگ ها نیز تنظیم شود.

تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر
تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر

یکی از خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر، هواگیری و تنظیم فشار دستگاه تصفیه آب شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه های تصفیه آب به شما آب تصفیه با کیفیت برای آشامیدن و پخت و پز ارائه می دهد که باید برای کارکرد صحیح و مادام العمر این دستگاه باید رسیدگی های اولیه در مورد این دستگاه انجام شود.

دستگاه آب تصفیه سافت واتر از جمله دستگاه های محبوب میان دستگاه های تصفیه آب می باشد که همچنان مانند سایر دستگاه ها نیاز به رسیدگی دارد و این رسیدگی شامل تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر می باشد که شما می توانید تمامی خدمات تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر را از ما در نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر دریافت کنید.

این خدمات از تعویض فیلتر تا انجام تعمیرات دستگاه تصفیه آب به بهترین نحو و در محل برای شما مشتریان عزیز انجام می شود.

نصب تصفیه کننده آب سافت واتر
نصب تصفیه کننده آب سافت واتر

کارکرد فیلتر در دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه به کمک فیلترها و مراحل فیلتراسیون، آب را تصفیه می کند، بنابراین فیلترها نقش مهمی در دستگاه تصفیه آب ایفا می کنند.

با توجه به استفاده از فیلترهای مختلف در دستگاه تصفیه آب، می توان گفت هر یک از فیلترها کار مشخصی را انجام می دهند و در زمان مشخصی باید تعویض شوند.

به عنوان مثال فیلتر الیافی که در دستگاه های تصفیه آب مشترک می باشد، وظیفه جذب آلودگی ها و رسوبات و گل و لای موجود در آب را دارد. این فیلتر که در مرحله اول از آن استفاده می شود، باید هر سه ماه باید تعویض شود.

در مورد فیلترهای دوم و سوم که در مراحل دوم و سوم استفاده می شوند، از کربن فعال پودری و بلاک استفاده می شود تا بوی نامطبوع و طعم نامطبوع آب گرفته شود که فیلتر دوم باید هر شش ماه و فیلتر سوم باید هر یک سال تعویض شود.

شما می توانید برای تعویض هر یک از این فیلترها و یا تهیه فیلترهای اصلی از ما در نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

نمایندگی تصفیه آب سافت واتر
نمایندگی تصفیه آب سافت واتر

اما در صورتی که این فیلترها به موقع تعویض نشوند چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید؟

مشکلاتی از قبیل تغییر کیفیت آب و در نهایت اختلال در عملکرد دستگاه تصفیه آب می تواند از جمله مشکلاتی باشند که در اثر عدم تعویض فیلترها به وجود آیند. تغییر کیفیت آب می تواند به طور مستقیم بر روی سلامتی شما تاثیر بگذارد و سلامتی دستگاه گوارش و یا کلیه های شما را به خطر می اندازد.

بنابراین با تعویض به موقع فیلترها سلامتی جسم خود و دستگاه تصفیه آب خود را تضمین کنید و در صورتی که احساس می کنید ممکن است این امر را فراموش کنید، آن را به نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر نزد ما بسپارید تا تعویض فیلترها و رسیدگی های مورد نیاز دستگاه در زمان مقرر و به موقع انجام شود.

تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر

تا اینجا به موضوع تعویض فیلترها پرداختیم اما از اینجا به بعد می خواهیم در مورد تعمیرات مورد نیز دستگاه تصفیه آب که در اثر مشکلاتی که برای دستگاه تصفیه آب به وجود می آید، به آنها نیاز پیدا می کنید.

از جمله مشکلاتی که ممکن است در دستگاه تصفیه با آنها روبرو شوید و نیاز به انجام برخی تعمیرات پیدا می کند شامل موارد زیر می باشد :

  • سر و صدای بلند هنگام کار کردن دستگاه تصفیه آب
  • تولید آب بی کیفیت از دستگاه تصفیه آب
  • نشتی آب در دستگاه تصفیه آب
  • از شیر آب، آبی خارج نمی شود
  • از کار افتادن دستگاه تصفیه آب به طور کامل
  • روشن و خاموش شدن های پی در پی دستگاه تصفیه آب

برای رفع هر یک از این مشکلات می توانید با نمایندگی تعویض فیلتر و تعمیرات دستگاه تصفیه آب سافت واتر تماس گرفته و نسبت به رفع عر یک از مشکلات دستگاه تصفیه آب سافت واتر اقدام کنید.

حمیدرضا کامیاب
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • به آبی /

    نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر soft water

  • مجید /

    خیلی ممنون از خدماتتون خیلی راضی هستم

    • به آبی /

      سلام خداروشکر

  • حسینی /

    شما منبع تصفیه آب هم تعویض میکنید ؟ من چند روزی هست شیر منبع رو بستم و مستقیم از دستگام آب میگیرم چون مخزنم بادش خالی شده و هر چی باد زدم فایده نداشت

    • به آبی /

      سلام کار درستی انجام دادید، به احتمال 90% مخزن شما نیاز به تعویض دارد لطفا برند مخزن رو مشخص کنید و به ما اعلام کنید تا برای شما ارسال شود.

  • مجتبی شاه حسیبی /

    دستگاه تصفیه آبم طعمش بد شده لطفا راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام بدم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *