بهترین خدمات دستگاه تصفیه آب رومیزی

بهترین خدمات دستگاه تصفیه آب رومیزی
  • دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه تصفیه آب رومیزی یکی از طراحی بسیار زیبا و قابل حمل می باشد که در طی چند سال اخیر روانه بازار شده است.

یکی از علل طراحی دستگاه رومیزی این است که شما در هر زمانی می توانید ان را خیلی راحت حمل و جابجا کنید و مانند دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به اتصالات مختلف ندارند.

دستگاه تصفیه آب رومیزی مانند سایر دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی و صنعتی، نیاز به رسیدگی و پشتیبانی دارند، شما می توانید دستگاه های تصفیه آب رومیزی را از ما در نمایندگی تصفیه آب رومیزی خریداری کنید و از نصب رایگان و پشتیبانی پس از خرید آن بهره مند شوید.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021               09120205975 

بهترین خدمات دستگاه تصفیه آب رومیزی

این دستگاه های تصفیه آب غالباً برای افرادی که به دلیل شغلشان به طور مداوم در حال جابجایی هستند، مناسب می باشد.

با چنین شرایطی استفاده از یک دستگاه تصفیه آب رومیزی می تواند به صرفه تر باشد.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب رومیزی

وظیفه اصلی فیلترها در دستگاه تصفیه آب، پاکسازی آب از رسوبات و آلودگی ها می باشد.

فیلترها در اصل تمامی رسوبات و آلودگی های موجود در آب را به خود جذب کرده و آب پاک را به مراحل بعد برای پاکسازی بیشتر از ویروس ها و شیرین کردن می فرستد.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

پس از مدتی فیلتر از تمامی این آلودگی ها و رسوبات اشباع خواهد شد و نیاز به تعویض خواهد داشت.

در صورتی که فیلترها به موقع تعویض نشوند، آلودگی ها را به خود جذب نمی کنند و در نهایت آب آلوده را به شما ارائه می دهند که می تواند موجب ایجاد بیماری های مختلف شود و به سیستم گوارش و کلیه های شما آسیب بزند.

  • تعداد فیلتر

دستگاه های تصفیه آب رومیزی بر خلاف تصفیه آب خانگی که از 6 یا 7 فیلتر برای تصفیه استفاده می کنند، از 5 فیلتر برای تصفیه آب استفاده می کنند.

این فیلترها نیز باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند و در صورت عدم تعویض دچار مشکلات فراوانی می شوند، از جمله آنها تغییر کیفیت آب و در نهایت تغییر عملکرد دستگاه های تصفیه آب رومیزی است.

بهترین خدمات دستگاه تصفیه آب رومیزی

برای تهیه یک از فیلترهای دستگاه های تصفیه آب رومیزی می توانید با نمایندگی دستگاه تصفیه آب رومیزی تماس گرفته و نسبت به تهیه آنها اقدام کنید.

دقت کنید در مورد تهیه فیلترهای دستگاه تصفیه، گول فیلترهای ارزان قیمت را نخورید زیرا چنین فیلترهایی تقلبی بوده و استفاده از آنها می تواند عملکرد دستگاه را مختل کند.

حتماً از فیلترهای اصلی استفاده کنید و عملکرد دستگاه تصفیه آب خود را تضمین کنید.

تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب رومیزی

تعویض فیلترهای دستگاه های تصفیه آب رومیزی کار چندان سختی نیست و در صورتی که از این کار اطلاعات چندانی ندارید، می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب رومیزی تماس بگیرید و نسبت به دریافت خدمات اقدام کنید.

تعویض هر یک از فیلترها دوره زمانی مشخصی دارد، در صورتی که فک می کنید زمان تعویض آنها را فراموش می کنید، بهترین کار این است که تاریخ هر بار تعویض را جایی یادداشت کنید و یا با نمایندگی دستگاه تصفیه آب رومیزی تماس گرفته و از خدمات تعویض فیلترها و سیستم پیامکی یادآوری تعویض استفاده کنید.

بهترین خدمات دستگاه تصفیه آب رومیزی

کارشناس فنی دستگاه های تصفیه آب رومیزی پس از تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب، اطلاعات شما را به صورت سیستمی ثبت می کند و دوره های بعدی تعویض فیلترهای دستگاه های تصفیه آب رومیزی را به صورت پیامکی به شما یادآوری می کند.

روند کار نمایندگی دستگاه تصفیه آب رومیزی

روند کار در نمایندگی تصفیه آب رومیزی به این صورت است که پس از دریافت پیامک یادآوری و یا پس از تغییر کیفیت آب مصرفی از دستگاه های تصفیه آب رومیزی باید با نمایندگی تماس گرفته و شرایط دستگاه تصفیه آب را به کارشناس فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب رومیزی اطلاع دهید.

  • کارشناس فنی

پس از دریافت تماس شما و بررسی مشکل دستگاه تصفیه آب در کوتاهترین زمان ممکن در در محل کار و یا محل زندگی شما حاضر شده و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد.

بهترین خدمات دستگاه تصفیه آب رومیزی

علاوه بر دریافت خدمات حضوری در نمایندگی تصفیه آب رومیزی می توانید از خدمات غیرحضوری ما نیز بهره مند شوید.

خدمات غیرحضوری شامل آموزش ها و راهنمایی های تلفنی می باشد که به صورت کاملاً رایگان به تمام مشتریان ارائه می شود.

حمیدرضا کامیاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *