بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

اگر در بازار برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی رفته باشید, دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی, کاربرد و موجودیت بیشتری دارد. در بازار, برندهای متعددی را از کشورهای مختلف خواهید دید. اما در این میان, کشوری که در تولید این سیستم ها بسیار فعال است, کشور تایوان است. در اینجا, با نام های مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

  • دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی, در رده دستگاه‌هایی است که زبانزد مصرف کنندگان است. اما چرا؟

شاید بد نباشد, در این زمینه ابتدا, کاربری یک دستگاه تصفیه آب خانگی را شرح دهیم. دستگاه تصفیه آب خانگی, در واقع سیستمی است که با استفاده از تکنولوژی منحصر بفرد آن در از بین بردن مواد آلاینده شیمیایی, ارگانیک و غیر ارگانیک می‌تواند نگرانی خانواده‌ها را از نوشیدن آب خانگی برطرف کند.

خیلی از مردم ترجیح میدهند که به جای داشتن یک دستگاه تصفیه آب, از بطری های آب معدنی استفاده کنند, که در کوتاه مدت شاید مشکل چندانی نداشته باشد, اما در زمانی طولانی تر مسلما این کار جوابگوی نیاز شما نخواهد بود, زیرا از یک طرف به محیط زیست آسیب می رسانید و از طرفی دیگر, جمع هزینه پرداختی ها بالاتر از خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلترهای مخصوص چندکاره ای که در اختیار دارد, عمل آلاینده زدایی را انجام میدهد.

با توجه به برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد, ما در اینجا قصد داریم تا شما را با دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی که در بازار ایران نیز به فراوانی یافت میشود, آشنا کنیم.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ضد اکسیدان HA

این دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی, با عمل اکسیدان آب را به تعادل H20 میرساند. دارای هفت فیلتر است که میتواند تمیز بودن آب را به حداکثر میزان برساند.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

  1. فیلتر اول, کلرین, سم های ضد آفت, مواد ارگانیک موجود در آب و مداد صنعتی آلوده و همچنین بوی بد آب را از بین می برد.
  2. در فیلتر دوم میزان یون در آب به تعادل میرسد و مزه آب را بهتر میکند.
  3. در فیلتر سوم میزان قلیایی بودن آب تنظیم میشود .
  4. در فیلتر چهارم در دستگاه تصفیه آب HA , باکتری ها و میکرب های ریز از بین میروند.
  5. در فیلتر پنجم نیز همین کار با از بین بردن مواد آلاینده دیگر مثل سرب, جیوه, آهن, مواد نگهدارنده و معدنی و انجام میشود. در این قسمت دیگر آلاینده ها مثل باکتری هایی که از فیلترهای قبلی عبور کرده اند, از بین می روند.
  6. در فیلتر ششم, عمل تعادل سازی یون ها انجام میشود که آب را به استاندارد حداکثری نزدیک میکند.
  7. و در فیلتر هفتم, نهایی سازی عملیات سم زدایی یا مواد آلاینده زدایی انجام میشود.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

این دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی, توانسته جوایز متعددی را از سازمان های مختلف کسب کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی SOLE AQUA

برند SOLE AQUA یکی از سردمداران تولید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می باشد. این کارخانه در واقع با در اختیار داشتن دستگاه های مختلف با کارکردهای مختلف, توانسته نیاز مشتریان خود را به خوبی پاسخ دهد.

آنها با تولید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با فیلترهای مختلف و همچنین یک مرحله ای تا هفت مرحله ای, نام برند خود را در دنیا به گوش تمام خانواده ها رسانده اند.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

نکته حائز اهمیت درباره SOLE AQUA تولید قطعات مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است, که به صورت مجزا میتواند در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از آنجا که اکثر فیلترهایی که در دستگاه تصفیه آب بکار میرود, بعد از مدتی کارکرد خود را از دست میدهند, پیدا کردن دوباره فیلتر و جایگزینی آن, کار بسیار طاقت فرسایی میتواند برای اکثر مردم باشد.

در ایران با توجه به اینکه این کار به عهده یک نصاب میباشد, ما نیز به او اتکا میکنیم و با خیالی راحت آب را مصرف میکنیم. غافل از اینکه اکثر فیلترها قابلیت آلاینده زدایی خوبی ندارند.

اکثر دستگاه ها در این برند مخصوص تولید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی, مجهز به سیستم اسمز معکوس و یا همان جریان فشار آب به صورت معکوس میباشند, که متاسفانه در ایران هنوز این تکنولوژی برای حتی مونتاژ کردن دستگاه ها هم وجود ندارد.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

برند تایوانی دیگری که در ایران در حال حاضر مورد استفاده ی تعداد زیادی از مردم قرار میگیرد, دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی CCK است.

این سیستم اگر به شکل اصل و مونتاژ نشده یافت و خریداری شود, میتواند کارایی خیلی خوبی داشته باشد.

از آنجا که این دستگاه نیز مجهز به سیستم اسمز معکوس است, ما را به مقصودمان نزدیکتر میکند. فیلترهای متعدد و همچنین در بعضی از آنها وجود تکنولوژی UV , که به صورت اشعه هر نوع مواد ریزی را در آب از بین میبرد, خیال تان را بابت یک آب تمیز و سالم با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی CCK , راحت خواهد کرد.

حمیدرضا کامیاب
دیدگاه کاربران
3 دیدگاه
  • به آبی /

    بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی 2019

  • میلاد /

    سلام
    نظر شما در مورد مارک fluxtek چی هست؟ آیا تایوانی اصل هست؟
    و بین fluxtek و sole aqua کدام بهتر است؟

    • به آبی /

      سلام بستگی به قطعاتی که روی دستگاه مونتاژ شده هست دارد باید بررسی بشه شرکتی که این دستگاه را میفروشد از چه نوع قطعاتی استفاده کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *