خدمات دستگاه تصفیه آب آکواریوم را از ما با بهترین کیفیت دریافت کنید

خدمات دستگاه تصفیه آب آکواریوم

دستگاه تصفیه آب آکواریوم

نگهداری ماهی در آکواریوم سالهاست مورد پسند بسیاری از مردم جهان است. شاید شما به اداره، بیمارستان، منزل دوستان و یا دفتر محل کار یک وکیل مراجعه کنید و شاهد یک آکواریوم بزرگ با ماهی های رنگارنگ و زیبا باشید.

قطعاً نگهداری چنین آکواریومی کار چندان آسانی نیست، به ویژه که آکواریوم های پر از آب سنگین هستند و ماهی های زیاد با نگهداری های مختلف نیاز به مراقبت خاص خود دارند.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواریوم یکی از دستگاه های بسیار مهمی است که امروزه به نگهداری راحت تر و ساده تر آکواریوم و مراقبت از ماهی ها کمک می کند.

شما هم میهنان عزیز می توانید دستگاه تصفیه آب آکواریوم را از ما در نمایندگی تصفیه آب آکواریوم خریداری کنید و از نصب رایگان آن بهره مند شوید.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021               09120205975 

خدمات دستگاه تصفیه آب آکواریوم

فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواریوم

با کدر شدن آب از فضولات و غذای ماهی، آب نیاز به تصفیه خواهد داشت که با کمک تصفیه آب آکواریوم آب به خوبی تصفیه می شود اما در مورد برخی ماهی که نیاز به آب شیرین دارند باید بیشتر دقت کرد و آب را زود به زور به کمک تصفیه آب آکواریوم تصفیه کرد.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

تصفیه آب آکواریوم غالباً از چهار فیلتر تشکیل شده که آب آکواریوم را در چهار مرحله تصفیه می کند.

  • فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواریوم شامل فیلترهای زیر می باشد :
  1. فیلتر PP
  2. فیلتر RO
  3. فیلتر UPD
  4. فیلتر CTO

نکاتی که می توان در مورد عملکرد هر یک از فیلترهای تصفیه آب آکواریوم این است که فیلتر PP، می تواند گرد و غبار، طعم آهن، گل و لای موجود در آب و رسوبات را پاکسازی نماید.

فیلتر کربن گرانول نیز، کلر و بوی نامطبوع موجود در آب را از بین می برد و آب را از هرگونه کلر و مواد اضافی پاکسازی و تصفیه می کند. همچنین این فیلتر طعم نامطبوع را از بین می برد و آب سالم را برای ماهی ها مهیا می کند.

 

اما در مورد فیلتر RO می توان گفت این فیلتر اصلی ترین کار تصفیه آب را در دستگاه تصفیه آب آکواریوم انجام می دهد.

کاری که این فیلتر انجام یم دهد این است که آب را از وجود هرگونه سموم، باکتری و ویروس پاکسازی می کند و آن را آماده خوردن و آشامیدن می کند.

آب پس از گذر از فیلتر RO ممکن است طعم نامطبوع داشته باشد، بنابراین با گذر از فیلتر کربن پس از فیلتر RO به خوبی تصفیه و شیرین می شود.

تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب آکواریوم

شما می توانید برای تعویض هر یک از فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواریوم با ما در نمایندگی  تصفیه آب آکواریوم تماس گرفته و نسبت به تعویض این فیلترها اقدام کنید.

شاید بسیاری از شما افراد پر مشغله و فراموشکاری باشید و وقت کافی برای تعویض این فیلترهای نداشته باشید، در نتیجه یک تماس از سوی شما کافی است تا بهترین خدمات را در اولین فرصت از ما دریافت کنید.

یکی از خدمات نمایندگی تصفیه آب آکواریوم این است که می توانید فیلترهای اصلی را از نمایندگی ما خریداری کنید و نسبت به نصب آنها اقدام کنید.

خدمات دستگاه تصفیه آب آکواریوم

در صورتی که تا حدودی با این کار آشنایی دارید و تنها نیاز به یک راهنمایی دارید، می توانید با نمایندگی تصفیه آب آکواریوم تماس گرفته و خدمات غیرحضوری را به صورت تلفنی دریافت کنید.

ما این خدمات را به شما به صورت کاملاً رایگان ارائه می دهیم.

روند کار نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکواریوم

پس از اینکه احساس کردید آب کدر شده و دستگاه به خوبی عمل نمی کند، فوراً با نمایندگی تماس گرفته و مشکل تصفیه آب آکواریوم خود را با کارشناس در میان بگذارید.

کارشناس پس از اینکه از شما سوالاتی درباره مشکل دستگاه تصفیه آب پرسیدند و آن را تا حدودی عیب یابی کردند، با در دست داشتن تجهیزات کافی و در اسرع وقت به محل کار یا محل زندگی شما مراجعه می کند و مشکل را دستگاه را رفع می کند.

خدمات دستگاه تصفیه آب آکواریوم

گاهی بسیاری از افراد با داشتن دانشی درباره تعویض فیلترها، اقدام به خرید فیلترهای ارزان از بازار می کنند که این فیلترهای فاقد استانداردهای لازم برای تصفیه آب هستند، علاوه بر اینکه اصلی نبوده و می توانند عملکرد دستگاه تصفیه آب را مختل کنند.

همچنین جدای از مختل کردن عملکرد دستگاه تصفیه آب، آب بی کیفیت تولید کرده و حیات ماهی ها را به خطر می اندازد. بنابراین در تهیه این فیلترها دقت لازم را به عمل آورید و آنها را از نمایندگی های مجاز خریداری کنید.

حمیدرضا کامیاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *