دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی چیست ؟

تصفیه آب خانگی رو میزی

شرکت به آبی: دستگاه تصفیه آب رومیزی خانگی یکی از اقلامی است که امروز در هر خانه ای بسیار مورد نیاز می باشد و این دستگاه در انواع مختلفی تا به امروز تولید و عرضه شده است.

انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی از جمله دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی و دستگاه رومیزی در بازار موجود می باشد و بسته به نیاز شما می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021               09122592845

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی چیست ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی عملکردی مشابه دستگاه تصفیه آب زیر سینکی دارد با این تفاوت که قابل حمل بوده و شما در صورت جابجایی و نقل مکان می توانید آن را نیز به راحتی و بدون دردسر همراه خود ببرید.

همچنین شاید در ابتدا عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی مشابه تصفیه آب رومیزی زیر سینکی به نظر برسد اما این تفاوت را شما در درازمدت احساس خواهید کرد.

درست زمانی که میزان آب بیشتری برای تصفیه نیاز داشته باشید، تفاوت عملکرد آنها را احساس خواهید کرد.

زیرا این دستگاه ها قادر به تصفیه میزان زیادی از آب نمی باشند و با درخواست های بیشتر آب از سوی شما، ای دستگاه با مشکل روبرو خواهد شد.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

تصفیه آب خانگی رو میزی

فیلترهای مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

فیلترهایی که در تصفیه آب خانگی رومیزی استفاده می شوند چندان تفاوتی با فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی ندارد و شما می توانید فیلترهای آن را به راحتی از بازار و اکیداً از نمایندگی های مجاز خریداری کنید.

  • ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

یک دستگاه تصفیه آب  رومیزی باید قابلیت شیر پساب داشته باشد تا بتواند پساب ها را به راه آب فاضلاب منتقل کند.

این یکی از ویژگی های بسیار مهم در یک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.

اکثر دستگاه های تصفیه آب رومیزی باید از 5 فیلتر برای تصفیه آب بهره می برند که مراحل اصلی تصفیه آب و ارائه آب با کیفیت را انجام می دهند.

5 فیلتر مورد استفاده در این دستگاه شامل فیلترهای زیر می باشد :

فیلتر اول یا فیلتر الیافی : این فیلتر برای جذب آلودگی های موجود در آب استفاده می شود که در آن این فیلتر تمام آلودگی ها را به خود جذب می کند.
فیلتر دوم یا فیلتر کربن پودری : از این فیلتر برای گرفتن بوی نامطبوع و طعم نامطبوع از آب استفاده می شود که این عملکرد توسط کربن فعال انجام می شود.
فیلتر سوم یا فیلتر کربن بلاک : این فیلتر تکمیل کننده مرحله دوم می باشد که به وسیله فیلتر کربن نیز انجام می شود با این تفاوت که در این مرحله آثار کمی از بو و طعم نامطبوع و موارد شیمیایی موجود در آب باقی می ماند که طی مراحل بعدی گرفته خواهد شد.

فیلتر چهارم یا فیلتر اسمز معکوس : این فیلتر بسیار معروف بوده و می توان از آن به عنوان مهمترین فیلتر تصفیه آب خانگی رومیزی و یا زیر سینکی یاد کرد.

این مرحله از فیلتر RO استفاده می کند که در آن آب با یک فشار بالا از لایه ای گذر داده می شود و باز گردانده می شود.

طی این مرحله نمک و مواد شیمیایی و طعم نامطبوع و یا بوی نامطبوع باقیمانده در آب گرفته می شود. برخی از کارشناسان بر این باور هستند که عمل تصفیه آب در ای مرحله منجر به شیرین سازی آب می شود.

فیلتر پنجم یا فیلتر پست کربن : در این مرحله آب به وسیله فیلتر پست کربن تصفیه می شود که به وسیله آن اطمینان حاصل می شود که آب به کیفیت نهایی رسیده و هیچگونه طعم نامطبوع، بوی نامطبوع و یا آثاری از کلر و مواد شیمیایی باقی نخواهد ماند.

هر یک از فیلترها چه در تصفیه آب رومیزی و چه در دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی مورد استفاده قرار می گیرند و باید به صورت دوره ای تعویض شوند.

عدم تعویض به موقع آنها می تواند منجر به تغییر در کیفیت آب و در نهایت مختل شدن عملکرد دستگاه تصفیه آب رومیزی شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی رو میزی را از کجا خریداری کنیم ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی توسط نمایندگی های مجاز به فروش می دهد، هر چند درخواست برای این دستگاه تصفیه آب کم می باشد و شما ممکن است آن را در هر نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی پیدا نکنید.

حتماً هنگام خرید این دستگاه به خدمات پس از فروش آن دقت کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در آن، بتوانید از این خدمات بهره ببرید.

حمیدرضا کامیاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *