دستگاه تصفیه آب معصومی

دستگاه تصفیه آب معصومی
  • دستگاه تصفیه آب معصومی

شرکت معصومی به عنوان اولین شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب در ایران، داشتن آب پاک و سالم و با کیفیت را حق هر ایرانی می داند و در این راستا همت خود را ه کار گرفته و دستگاه تصفیه آب را در انواع مختلفی ارائه داده است.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب معصومی را با تمام لوازم جانبی آن ارائه می دهید.

شما می توانید دستگاه تصفیه آب masoumi را از ما خریداری کنید و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران

021 38 021               09122592845

دستگاه تصفیه آب معصومی

انواع دستگاه تصفیه آب معصومی

دستگاه تصفیه آب معصومی یکی از با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد که از لحاظ کارکرد با دیگر دستگاه های تصفیه آب رقابت می کند.

از صفحه دستگاه تصفیه آب صنعتی ما هم دیدن فرمایید.

دستگاه تصفیه آب masoumi از لحاظ عملکرد مشابه دیگر دستگاه های تصفیه آب می باشد و باعث افتخار است که هموطنان ما توانسته اند به صورت کاملا خودکفا چنین دستگاه تصفیه آب با کیفیتی را ارائه دهند.

دستگاه تصفیه آب معصومی در انواع مختلفی ارائه می شود، از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی
  • دستگاه تصفیه آب اداری masoumi
  • دستگاه تصفیه آب صنعتی masoumi

هر یک از این دستگاه های تصفیه آب در مکان های مختلف و با کاربردهای مختلف به کار می روند.

انواع دستگاه تصفیه آب معصومی

دستگاه تصفیه آب خانگی برای مصارف خانگی، دستگاه تصفیه آب اداری برای ادارات و سازمانها و دستگاه تصفیه آب صنعتی برای کشاورزی و چنین مشاغلی که نیاز به آب زیاد دارند استفاده می شوند.

بنابراین شما نمی توانید از هر دستگاه تصفیه آبی در هر مکانی استفاده کنید. به عنوان مثال نمی توانید نوع صنعتی را در منزل استفاده کنید و یا بالعکس.

دستگاه تصفیه آب معصومی با فیلترهای مختلف

دستگاه های تصفیه آب معمولا از 5 الی 6 فیلتر طراحی شده اند.

یعنی بر خلاف دستگاه های تصفیه آب 7 مرحله ای که شامل 7 فیلتر می باشند از 5 یا 6 فیلتر در 5 الی 6 مرحله تصفیه آب را انجام می دهند، به طوری که آب کاملاً گوارا و عاری از هرگونه آلودگی و رسوبات را به شما ارائه می دهد.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب معصومی

از جمله مزایای خرید دستگاه تصفیه آب masoumi به عنوان یک دستگاه تصفیه ایرانی و داخلی این است که شما دیگر قطعات گران قیمت خارجی را خریداری نمی کنید و تمام قطعات آن به صورت داخلی طراحی و عرضه می شوند.

در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل شدند، تنها یک تماس کافی است تا خدمات لازم را از سوی نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی دریافت کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید و استفاده از این دستگاه تصفیه آب این است که در شرایط خواص که بسیاری از اقلام دیگر در دسترس نمی باشند، شما با تهیه دستگاه تصفیه آب دیگر این نگرانی را نخواهید داشت و به طور مادام العمر از خدمات آن بدون هیچگونه محدودیت استفاده خواهید کرد.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب معصومی

قطعات جانبی دستگاه تصفیه آب خانگی

قطعاتی که توسط نمایندگی معصومی ارائه می شوند شامل موارد زیر می باشند:

  • پمپ و ترانس
  • انواع تانک و مخزن
  • انواع فیلتر UV
  • انواع فتینگ
  • شیرآلات مخصوص دستگاه تصفیه آب
  • انواع شاسی یا پایه دستگاه تصفیه آب
  • انواع اتصالات مختص دستگاه تصفیه آب

قطعات جانبی دستگاه تصفیه آب خانگی

روند کار در نمایندگی دستگاه تصفیه آب معصومی

شما با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی در آن می توانید با نمایندگی ما تماس گرفته و هر یک از خدمات لازم را در اسرع وقت دریافت کنید.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی کارشناسان خبره در زمینه دستگاه تصفیه آب را به کار می گیریم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

کارشناس ما با حضور در محل و عیب یابی دستگاه تصفیه شما اعم از خانگی، اداری و صنعتی شما را از موارد مورد نیاز برای تعمیر و هزینه آن آگاه می کند و پس از جلب رضایت شما تعمیر آن را آغاز می کند.

در صورتی که دستگاه تصفیه آب شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، کارشناس ما قطعه را با یک قطعه اصلی و فابریک شرکت سازنده تعویض و یک ضمانتنامه بابت قطعه جدید به شما ارائه می دهد که شما تا پایان مدت اعتبار آن می توانید از خدمات پشتیبانی آن بهره مند شوید.

حمیدرضا کامیاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *